Ražotāji katru auto komponentu apzīmē ar unikālu OEM kodu. Piemēram, šajā gadījumā OEM kods ir 1 254 310. Detaļas, kas apzīmētas ar šo kodu, var būt gan oriģinālas, gan neoriģinālas. Neoriģinālās detaļas, kam ir unikālais OEM kods, atbilst auto ražotāju prasībām: tām ir oriģinālo detaļu tehniskie raksturlielumi un parametri. Tomēr, izvēloties preci, aicinām pārbaudīt automašīnas modeli, modifikāciju un pievērst uzmanību auto detaļas fotoattēlam. Vai jums ir jautājumi? Sazinieties ar mūsu menedžeriem, viņi sniegs visu nepieciešamo informāciju.
DELPHI, 460x380x95, Garensvira, M14x1.5
FAG, 15, Piekares šķērssvira, Lokšņu tērauds
FEBI BILSTEIN, Priekšējais tilts pa labi,apakšā,Priekšējais tilts pa labi,apakšā, ar balst-/virzošo šarnīru,ar gultni,ar balst-/virzošo šarnīru,ar gultni, ar sprostuzgriezni,ar kronšteinu,ar sprostuzgriezni,ar kronšteinu, Piekares šķērssvira
MAGNETI MARELLI, Priekšējais tilts pa labi, Piekares šķērssvira
MEYLE, 22, aizmugurē,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,aizmugurē,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,aizmugurē,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi, ar kronšteinu,ar papildmateriāliem,ar kronšteinu,ar
MEYLE, Piekares šķērssvira, apakšā,Priekšējais tilts pa labi,apakšā,Priekšējais tilts pa labi, Lokšņu tērauds, M14x1,5, ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi,ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi
MEYLE, M14x1,5, apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi, 83, ar piederumiem
TRW, Priekšējais tilts,pa labi,apakšā,Priekšējais tilts,pa labi,apakšā,Priekšējais tilts,pa labi,apakšā
TRW, Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,priekšā,Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,priekšā,Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,priekšā,Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,priekšā, 14,5, 65
TRW
LEMFORDER, Priekšējais tilts,pa labi,apakšā,Priekšējais tilts,pa labi,apakšā,Priekšējais tilts,pa labi,apakšā, Lokšņu tērauds
SKF, ar balst-/virzošo šarnīru
JP GROUP, Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,priekšā,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,priekšā,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,priekšā
JP GROUP, 15,18,15,18, Piekares šķērssvira, Priekšējais tilts pa labi
MEYLE, 14, 40, vidū,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,vidū,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,vidū,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi, bez kronšteina
MEYLE, 22, Priekšējais tilts pa labi,Priekšējais tilts pa kreisi,aizmugurē,Priekšējais tilts pa labi,Priekšējais tilts pa kreisi,aizmugurē,Priekšējais tilts pa labi,Priekšējais tilts pa kreisi,aizmugurē, bez kronšteina
A.B.S., 15, M14X1,5 RHT, Tērauds, Piekares šķērssvira, ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi,ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi
VAICO, Šķērssvirai
NK, Piekares šķērssvira, 15, 4,79
MAXGEAR, Piekares šķērssvira, Priekšējais tilts,pa labi,apakšā,Priekšējais tilts,pa labi,apakšā,Priekšējais tilts,pa labi,apakšā, Lokšņu tērauds
SASIC, Priekšējais tilts,priekšā,apakšā,Priekšējais tilts,priekšā,apakšā,Priekšējais tilts,priekšā,apakšā, 14, 41