LV
Izvēlēties Transportlīdzekli
+371 268 10330
Izvēlēties Transportlīdzekli

Biežāk uzdodamie jautājumi

  • Kā izmantot meklēšanu?

    Nepieciešamās detaļas varat meklēt pēc šādiem kritērijiem:

    1. Auto modelis. Nav obligāti meklēšanas lodziņā ievadīt gan automašīnas marku un modeli, gan gadu - lai ātri atrastu konkrētu modeli, pietiek ievadīt dažas nosaukuma rakstzīmes.

    2. Preces kods. Meklēšanas lodziņā varat ierakstīt gan preču kataloga vai oriģinālās detaļas kodu, gan dažādu citu piegādātāju kodus. Var ievadīt arī nepilnu preces kodu. Svarīgākais ir nesajaukt vietām meklēšanas lodziņus.

    3. Preces nosaukums. Kā ātrāk atrast konkrētu preci pēc nosaukuma? Nosaukuma filtra laukā ievadiet vismaz pirmās četras preces nosaukuma rakstzīmes. Turklāt meklējot jūs varat ierakstīt slengu, žargonu, barbarismu.

  • Ko nozīmē burti L un R preces kodā?

    Katra preces koda pēdējais burts norāda, kurai automašīnas pusei detaļa paredzēta. Burts L nozīmē left – auto kreiso pusi, kas ir arī vadītāja puse. Burts R apzīmē right – auto labo pusi, kas vienlaikus ir arī pasažiera puse. Piemēram, preces koda PCR10056BL pēdējais burts L nozīmē, ka detaļa paredzēta vadītāja pusei.

  • Ko nozīmē preču kvalitātes apzīmējumi O, Q, PC, PT, PQ, PJ, P?

    O – (5 ★) oriģinālās detaļas, kuras tika izmantotas auto montāžai rūpnīcā;

    Q – (5 ★) oriģinālās detaļas analogs;

    PC – (4 ★) oriģinālās detaļas ekvivalents ar kvalitātes sertifikātu „Centro Zaragoza”;

    PT – (4 ★) detaļas ar „Thatcham” vai „TÜV” sertifikātu.

    PQ – (4 ★) detaļas ar ražotāja/piegādātāja kvalitātes apliecinājumu – kvalitāte atbilst pirmās uzstādīšanas kvalitātei;

    PJ – (3,5 ★) labas kvalitātes neoriģinālās detaļas;

    P – (2 ★) neoriģinālās detaļas;

  • Vai ir iespējams preces izņemt fiziskajos veikalos?

    Jā, preces bez maksas var izņemt visos Signeda fiziskajos veikalos Lietuvā. Parasti preces no citiem veikaliem tiek piegādātas 1–3 dienu laikā.

  • Cik maksā preču piegāde Lietuvā?

    Pērkot par 86 un vairāk eiro, pasūtītās preces Lietuvā (uz mājām vai citu norādīto adresi) piegādāsim bez maksas.

     Ja pasūtījuma summa ir mazāka par 86 eiro, piegādes maksa Lietuvā tiek aprēķināta pēc preces svara. Paredzamo piegādes cenu vienmēr redzēsiet pasūtījuma procesa beigās.

  • Vai sūtāt preces uz ārzemēm?

    Jā, mēs sūtām preces uz visām Eiropas Savienības valstīm un daudzām NVS valstīm. Par preču piegādi uz citām valstīm sazinieties ar menedžeri.

  • Cik maksā preču piegāde uz ārvalstīm?

    Katrai ārvalstij tiek aprēķināta individuāla preču piegādes maksa.

    Lai uzzinātu precīzu piegādes maksu, pasūtījuma veidlapas kontaktu sadaļā izvēlieties konkrētu valsti.

    Ja maksa izrādās pārāk augsta, varat lūgt menedžerim pārskatīt transporta izmaksas. Varat uzdot jautājumu menedžerim mūsu vietnes pieprasījumu logā:

  • Cik ilgs laiks nepieciešams preču piegādei uz ārvalstīm?

    Sūtījumi uz ārvalstīm tiek piegādāti tieši saņēmējam 3–6 dienu laikā atkarībā no valsts. Retos gadījumos sūtījums jāizņem pastā vai citā tuvākajā terminālī.

  • Kā es varu zināt, kad preces ir nosūtītas vai sagatavotas saņemšanai?

    Par nosūtītajām/sagatavotajām precēm klienti tiek informēti pa tālruni vai ar īsziņu.

  • Cik ilgā laikā var atgriezt preces?

    Fiziskas personas preces var atgriezt 14 kalendāro dienu laikā. Precēm, kas pasūtītas ar spec. pasūtījumu, atgriešanas noteikumi norādīti pie katras preces.

  • Kādas preces nevar atdot atpakaļ?

    Visas preces var atgriezt, izņemot oriģinālas un kvalitatīvas elektropreces / elektroniku.

  • Cik ilgā laikā var atgriezt speciāli pasūtītas preces?

    Speciāli pasūtītās preces iespējams atgriezt 5–30 dienu laikā. Precīzs atgriešanas termiņš norādīts preces kartē ES noliktavā.

  • Vai tiek atmaksāts avanss par speciāli pasūtītajām precēm?

    Avanss netiek atmaksāts, ja īpaši pasūtītās preces netiek izņemtas 3 darba dienu laikā.

  • Vai ir iespējams atgriezt lietotu preci?

    Lietotas preces var atgriezt tikai tad, ja tai ir garantijas serviss. Pēc atgrieztās preces apskates izvērtēsim, vai tas ir rūpnīcas defekts vai arī tā ir bojāta nepareizas ekspluatācijas rezultātā. Ja tiks konstatēts rūpnīcas defekts, nauda tiks atmaksāta.

  • Vai ir iespējams atgriezt preci, kas izņemta no iepakojuma?

    Jā, var atgriezt preci, kas izņemta no iepakojuma. Iepakojums nedrīkst būt zaudējis preces izskatu. Minimālas iepakojuma izmaiņas netiek uzskatītas par būtiskām.

    Pats galvenais, lai atgrieztā prece būtu oriģinālajā iepakojumā un būtu pārdevēja/piegādātāja uzlīmes/kodi.

  • Vai var atgriezt brāķa preci?

    Jā, brāķa preci var atgriezt. Par nopirktu/piegādātu preci ar brāķi lūdzam informēt 1 darba dienas laikā no preču piegādes dienas. Ja preces brāķis konstatēts uzstādīšanas laikā vai pēc uzstādīšanas, lūdzam par preci informēt pēc iespējas ātrāk.

  • Kā atgriezt brāķa preci?

    1. Par nopirktu/piegādātu preci ar brāķi lūdzam informēt 1 darba dienas laikā no preču piegādes dienas.

    2. Pirms brāķa preces nosūtīšanas aizpildiet atgriešanas veidlapu un nosūtiet uz e-pastu [email protected]. Atgriešanas veidlapu lejupielādējiet šeit:

          3. Veidlapā obligāti norādiet atgrieztās preces Signeda kataloga kodu un pievienojiet produkta foto ar redzamiem defektiem.

  • Kā atgriezt brāķa preci?

    1. Par nopirktu/piegādātu preci ar brāķi lūdzam informēt 1 darba dienas laikā no preču piegādes dienas.

    2. Pirms brāķa preces nosūtīšanas aizpildiet atgriešanas veidlapu un nosūtiet uz e-pastu [email protected]. Atgriešanas veidlapu lejupielādējiet šeit:

    3. Veidlapā obligāti norādiet atgrieztās preces Signeda kataloga kodu un pievienojiet produkta foto ar redzamiem defektiem.

  • Vai, lai atgrieztu brāķa preci, jāaizpilda atgriešanas veidlapa?

    Jā. Autovadītājs, kas ierodas saņemt atgrieztās preces, tās pieņems tikai tad, ja iesniegsiet aizpildītu atgriešanas veidlapu, ko apstiprinājis mūsu menedžeris.