Ražotāji katru auto komponentu apzīmē ar unikālu OEM kodu. Piemēram, šajā gadījumā OEM kods ir 280 371. Detaļas, kas apzīmētas ar šo kodu, var būt gan oriģinālas, gan neoriģinālas. Neoriģinālās detaļas, kam ir unikālais OEM kods, atbilst auto ražotāju prasībām: tām ir oriģinālo detaļu tehniskie raksturlielumi un parametri. Tomēr, izvēloties preci, aicinām pārbaudīt automašīnas modeli, modifikāciju un pievērst uzmanību auto detaļas fotoattēlam. Vai jums ir jautājumi? Sazinieties ar mūsu menedžeriem, viņi sniegs visu nepieciešamo informāciju.
FEBI BILSTEIN, Priekšējais tilts pa labi, ar paškontrējošu uzgriezni
Parādīt vairākJAPKO, Gāzes spiediens, augšējā tapa, Divu cauruļu, Amortizatora statne, Priekšējais tilts
JAPKO, Gāzes spiediens, augšējā tapa, Divu cauruļu, Amortizatora statne, Priekšējais tilts
Parādīt vairākKAMOKA, Amortizatora statne, Gāzes spiediens, augšējā tapa, Divu cauruļu, Priekšējais tilts
KYB, Gāzes spiediens, augšējā tapa, Divu cauruļu, Amortizatora statne, Priekšējais tilts
KYB, Gāzes spiediens, augšējā tapa, Divu cauruļu, Amortizatora statne, Priekšējais tilts
Parādīt vairākBILSTEIN, augšējā tapa,apakšējā skava,augšējā tapa,apakšējā skava, Gāzes spiediens, Priekšējais tilts, Amortizatora statne
Parādīt vairākMEYLE, Divu cauruļu, Gāzes spiediens, Priekšējais tilts, augšējā tapa, Amortizatora statne
Parādīt vairākMEYLE, Piekares šķērssvira, apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi, Lokšņu tērauds, ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi,ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi
SKF
SKF, ar gultni
TOPRAN, Piekares šķērssvira, Priekšējais tilts pa kreisi, ar balst-/virzošo šarnīru,ar uzgriezni,ar balst-/virzošo šarnīru,ar uzgriezni
A.B.S., 23,5, M20X1,5 RHT, Tērauds, Piekares šķērssvira, ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi,ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi
MAGNETI MARELLI, Gāzes spiediens, Amortizatora statne, Tr. līdzekļiem ar spirālatsperu balstiekārtu, Divu cauruļu, Priekšējais tilts
Parādīt vairākMAXGEAR, augšējā tapa, Priekšējais tilts