Amerikāņu automašīnas nemitīgi iegūst popularitāti lietuviešu autoru tirgū. Daži izvēlas tos jo vēlas izcelties, citi cenšas īstenot amerikāņu sapni, bet citi novērtē viņus par dēļ komforta.
Bet kas pamudināja vienu no valsts Lietuvas sānslīdes meistariem - Norbertu Daunoraviču-Norbi pirkt BMW F30? Kā viņam izdevās salabot šo automašīnu? Vai BMW F30 M pack derēja? Un vispār - kas ir jāzina pirms automašīnas pirkšanas no ASV?
Neko negaidot, mēs iepazīstinām ar citu virsbūves remonta stāstu, kura centrā ir 2016. gada BMW F30.
Dzinējs: B58, 3 l, 340i
Jauda: 240 kW
Pārnesumkārba: manuāla
Īsi pārcelsimies uz Amerikas Savienotajām Valstīm. Notiek izsole. Pēc Norberta Daunoravičiaus teiktā, "neatkarīgi no tā, kā vēlaties, pērkot automašīnu no izsoles, jums vajadzētu sagaidīt pārsteigumus".
Tas notika arī šoreiz. Pēc automašīnas iegādes viņš mēnesi ceļoja no ASV. Visbeidzot, kad autoservisā tika uzsākti virsbūves darbi - pēc dažu ārējo detaļu demontāžas bija redzamas ievērojami salocītās iekšējās daļas. Nav ļoti patīkams, bet diezgan paredzams pārsteigums.
Šī iemesla dēļ remonts ilga divus mēnešus - nedaudz ilgāk, nekā paredzēts. Pēc Norberta Daunoravičiaus teiktā, "autoserviss ar uzdevumu tika galā perfekti".
Jūs droši vien jau esat sapratis, ka autoservisā Automenas strādājošie meistari spēj atjaunot salocītās detaļas. Nākamais solis ir apdares daļu krāsošana un uzstādīšana. Pēc Norberta Daunoravičiaus teiktā, "visas jaunās detaļas der ar pirmo reizi - stūri un atstarpes lieliski saderēja".
Jautāts, kas ir labāks: BMW F30 M pack vai atsevišķas detaļas, N. Daunoravičius-Norbe atbildēja - komplekts. Pēc viņa domām, “F30 gadījumā būtu bijis jāmaina vai jālabo ne tikai buferi, bet arī sliekšņi. Nopirkt visu komplektu ir daudz vieglāk, nekā pirkt detaļas atsevišķi - par jums parūpējas auto daļu pārdevējs. ”
Protams, jāpatur prātā arī detaļu kvalitāte. Pēc N. Daunoravičusa teiktā, "alternatīvās detaļas maksā mazāk nekā oriģinālās, taču tām ir arī tieši tāds pats mērķis un tās izskatās identiskas".
N. Daunoravičius-Norbe viena vienkārša iemesla dēļ izvēlētos arī neoriģinālās detaļas. Tie nav mērķi primārie mēŗķi zagļiem. Pēc Norberta teiktā, “vissliktākais ir tas, ka detaļa tiek nozagta. Žēl ieguldītā darba - zagļi nodara lielu postu. Piemēram, lukturu zagšana, vadu griešana, pārsega griešana, virsbūves detaļu skrāpēšana ”. Tātad secinājums ir tāds, ka, nopērkot neoriģinālu detaļu komplektu, var ietaupīt ne tikai naudu, bet arī dārgo laiku.
Mūsu sarunu biedrs teica, ka automašīnu remonta projektu no ASV nav viegli īstenot. Ir jānovērtē, ka darbam ir jāatmaksājas. Tāpēc Norbertas Daunoravičius uzskata, ka būtu lietderīgi vienlaikus remontēt vairāk nekā vienu automašīnas. Ja vēlaties sākt nopietnu amerikāņu automašīnu pārdošanas biznesu, jums būs jāpalielina apjoms.
Ir arī svarīgi saprast, ka, plānojot šāda apjoma darbus, jūs neiztiksit bez organizācijas. Kas meklēs detaļas, kas tās pirks, lai veiktu pārbaudi, reģistrētu automašīnu? Jāpatur prātā arī automašīnas eiropeizācijas process, elektronisko daļu savienošana. Starp citu, bieži vēlaties pārdot automašīnu Vācijā. Tas arī maksas pakalpojums. Padoms jums - ņemiet vērā, ka jāaprēķina ne tikai izmaksas, bet arī laiks.
Tomēr sānslīdes meistara un blogera Norberta Daunoraviča-Norbes mērķis ir atšķirīgs. Automašīnu remonts ir tikai viena no uzņēmējdarbības sastāvdaļām. Ir vēlme trasē pārbaudīt automašīnas iespējas, veidot personīgo viedokli un ar skatītājiem dalīties stāstos. Tas ir tas, par ko dzīvo mūsu sarunu biedrs.