Japāņu auto daļas

Japāņu auto daļas var atrast pat sešos dažādos kontinentos, tāpēc patiešām nepārsteidz fakts,  ka liels skaits un dažadas japāņu daļas ir sastopamas

,,Signedas’’ noliktavās. Pie mums vajadzīgo daļu atradīs gan ,,Toyota’’ īpašnieks, gan, ,,Acuros’’ vai ,,Isuzu’’ markas automašīnas vadītājs.

Ja nevarat atrast Jums vajadzīgo daļu, vispirms izvēlieties kategoriju ,,Japāņu auto daļas’’, pēc tam izvēlieties marku  un tad modeli.

Ja nevarat atrast Jums vajadzīgo detaļu, vienmēr sazinieties ar mūsu menedžeri, izmantojot lodziņu labajā pusē (apakšā) "Tiešsaistes palīdzība!’’, kas labprāt palīdzēs!

,,Signedā’’ir arī pakalpojums "Īpašais pasūtījums". Ja mūsu noliktavā nav nepieciešamās detaļas ir iespēja pasūtīt preci tieši no piegādātājiem.

Ir svarīgi zināt divas lietas:

  1.  Detaļa, pasūtīta saskaņā ar īpašo pasūtījumu, līdz mūsu noliktavai var ceļot 2-3 mēnešus.
  1. Avanss ir obligāts.

Japāņu auto daļas mūsu noliktavās aizņem ievērojamu daļu. "Signeda’’ pārdod šīs japāņu auto daļas: ,,Acura’’, ,,Honda’’, ,,Isuzu’’, ,,Lexus’’, ,,Mazda’’, ,,Mitsubishi’’, ,,Nissan’’, ,,Subaru’’, ,,Toyota’’.

Kā tas viss sākās? 1904.gadā ,,Torao Yamaha’’ izgatavoja valstī pirmo autobusu ar tvaika dzinēju. Pēc dažiem gadiem tika izgatavota ,, Takuri’’-  pirmaā japāņu  automašīna ar benzīna dzinēju. Visas ,,saslima’’ ar automašīnu ražošanu - ,,Toyota’’ kompānija līdz tam bija orientēta uz tekstilrūpniecību, bet  1936. gadā sāka ražot automašīnas. Tiesa, pirmie transportlīdzekļi bija daudz lielāki: visbiežāk tie bija kravas automobiļi militārajai rūpniecībai.

Interesants fakts ir tas, ka ,,Isuzu’’, ,,Yanmar’’ un ,,Daihatsu’’ " kompānijas sākotnēji koncentrējās uz dīzeļdzinēju attīstību . Bet automašīnas Japānā izgatavotas vēl pirms II pasaules kara, to dizains bija līdzīgs Eiropas un Amerikas tirgū saražotajiem automobiļiem (piemēram, ,,Mitsubishi’’ modelis A tika ražots, balstoties uz ,,Fiat’’A3-3  automašīnas dizainu)..

Tomēr japāņu auto daļas un pašas automašīnas beidzot izstrādāja savu identitāti pēc gariem, katastrofiskiem notikumiem (1923 gadā Lielā Kanta zemestrīce izpostīja lielāko daļu no jaunās infrastruktūras, un tml.), kas kavēja attīstību automobiļu nozarē. Japāņi, zaudējuši patentus katastrofas laikā, importēja ASV kravas automašīnas, celtniecības iekārtas, lai izpētītu  importētos transportlīdzekļus un beidzot sāktu ražot oriģinālas automašīnas.

Japānas auto nozares attīstība visvairāk tika uzlabota II pasaules kara laikā: ,,Toyota’’, ,,Nissan’’, ,,Isuzu’’ ražoja kravas automašīnas un motociklus Japānas armijai,  "Kurogane’’izgatavoja pasaulē pirmo kvadraciklu  (ar nosaukumu" Kurogane Type 95’’), tika izgatavots arī motorolleris un citas mazas, tā saucamās "ģimenes mašīnas", kas ir kļuvušas populāras visā Japānā.

Pašlaik ,,Toyota’’ ir lielākais automašīnu ražotājs pasaulē (saskaņā ar ražošanas intensitāti), bet Japāņu auto daļas un rūpniecība - turpina pieaugt, un slepeni cer, ka eksporta iespējas nākotnē tikai pieaugs.