Ražotāji katru auto komponentu apzīmē ar unikālu OEM kodu. Piemēram, šajā gadījumā OEM kods ir 4418223. Detaļas, kas apzīmētas ar šo kodu, var būt gan oriģinālas, gan neoriģinālas. Neoriģinālās detaļas, kam ir unikālais OEM kods, atbilst auto ražotāju prasībām: tām ir oriģinālo detaļu tehniskie raksturlielumi un parametri. Tomēr, izvēloties preci, aicinām pārbaudīt automašīnas modeli, modifikāciju un pievērst uzmanību auto detaļas fotoattēlam. Vai jums ir jautājumi? Sazinieties ar mūsu menedžeriem, viņi sniegs visu nepieciešamo informāciju.
DELPHI, 480x440x100, Garensvira, M16x1.5
FAG, Piekares šķērssvira, Lokšņu tērauds, ar balst-/virzošo šarnīru
FEBI BILSTEIN, Priekšējais tilts pa kreisi,apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,apakšā, ar gultni,ar balst-/virzošo šarnīru,ar gultni,ar balst-/virzošo šarnīru, ar sprostuzgriezni, Piekares šķērssvira
FEBI BILSTEIN, apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,aizmugurē,Priekšējais tilts pa labi,apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,aizmugurē,Priekšējais tilts pa labi,apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,aizmugurē,Priekšējais tilts pa labi,apakšā,Priekšējais tilts pa
LEMFORDER, Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,aizmugurē,Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,aizmugurē,Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,aizmugurē,Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,aizmugurē
LEMFORDER, Priekšējais tilts,pa kreisi,Priekšējais tilts,pa kreisi, Lokšņu tērauds
MEYLE, Piekares šķērssvira, apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi, Lokšņu tērauds, ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi,ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi
TRW, Priekšējais tilts,pa kreisi,Priekšējais tilts,pa kreisi
RTS, Priekšējais tilts pa kreisi,apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,apakšā, Piekares šķērssvira, M16x1,5
RTS, 54 Priekšējais tilts divpusēji,apakšā,aizmugurē,Priekšējais tilts divpusēji,apakšā,aizmugurē,Priekšējais tilts divpusēji,apakšā,aizmugurē, Šķērssvirai, 14,8, 58
TOPRAN, Piekares šķērssvira, Priekšējais tilts pa kreisi, ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi,ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi
JP GROUP, Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,priekšā,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,priekšā,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,priekšā
FEBI BILSTEIN, Priekšējais tilts pa kreisi,apakšā,priekšā,Priekšējais tilts pa labi,Priekšējais tilts pa kreisi,apakšā,priekšā,Priekšējais tilts pa labi,Priekšējais tilts pa kreisi,apakšā,priekšā,Priekšējais tilts pa labi,Priekšējais tilts pa kreisi,apakš
SASIC, Priekšējais tilts,priekšā,apakšā,Priekšējais tilts,priekšā,apakšā,Priekšējais tilts,priekšā,apakšā, 18, 55
SASIC, Priekšējais tilts,aizmugurē,apakšā,Priekšējais tilts,aizmugurē,apakšā,Priekšējais tilts,aizmugurē,apakšā, 14, 58
A.B.S., 18, M16X1,5 RHT, Tērauds, Piekares šķērssvira, ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi,ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi
CORTECO, Priekšējais tilts pa labi,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,Priekšējais tilts pa kreisi
JP GROUP, Piekares šķērssvira, Priekšējais tilts pa kreisi,apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,apakšā
NK, Piekares šķērssvira, 5,42, 10
MAXGEAR, Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,aizmugurē,Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,aizmugurē,Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,aizmugurē,Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,aizmugurē
SKF, M16 x 1,5, ar balst-/virzošo šarnīru