Ražotāji katru auto komponentu apzīmē ar unikālu OEM kodu. Piemēram, šajā gadījumā OEM kods ir 4418224. Detaļas, kas apzīmētas ar šo kodu, var būt gan oriģinālas, gan neoriģinālas. Neoriģinālās detaļas, kam ir unikālais OEM kods, atbilst auto ražotāju prasībām: tām ir oriģinālo detaļu tehniskie raksturlielumi un parametri. Tomēr, izvēloties preci, aicinām pārbaudīt automašīnas modeli, modifikāciju un pievērst uzmanību auto detaļas fotoattēlam. Vai jums ir jautājumi? Sazinieties ar mūsu menedžeriem, viņi sniegs visu nepieciešamo informāciju.
DELPHI, 480x440x100, Garensvira, M16x1.5
FAG, Piekares šķērssvira, Lokšņu tērauds, ar balst-/virzošo šarnīru
FEBI BILSTEIN, Priekšējais tilts pa labi,apakšā,Priekšējais tilts pa labi,apakšā, ar balst-/virzošo šarnīru,ar gultni,ar balst-/virzošo šarnīru,ar gultni, ar sprostuzgriezni, Piekares šķērssvira
FEBI BILSTEIN, apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,aizmugurē,Priekšējais tilts pa labi,apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,aizmugurē,Priekšējais tilts pa labi,apakšā,Priekšējais tilts pa kreisi,aizmugurē,Priekšējais tilts pa labi,apakšā,Priekšējais tilts pa
JAPKO, 18, 15, priekšā pa labi, 18, 16x1,5, 92
LEMFORDER, Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,aizmugurē,Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,aizmugurē,Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,aizmugurē,Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,aizmugurē
LEMFORDER, Priekšējais tilts,pa labi,Priekšējais tilts,pa labi, Lokšņu tērauds
MEYLE, Piekares šķērssvira, apakšā,Priekšējais tilts pa labi,apakšā,Priekšējais tilts pa labi, Lokšņu tērauds, ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi,ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi
TRW, Priekšējais tilts,pa labi,Priekšējais tilts,pa labi
RTS, Priekšējais tilts pa labi,apakšā,Priekšējais tilts pa labi,apakšā, Piekares šķērssvira
RTS, 54 Priekšējais tilts divpusēji,apakšā,aizmugurē,Priekšējais tilts divpusēji,apakšā,aizmugurē,Priekšējais tilts divpusēji,apakšā,aizmugurē, Šķērssvirai, 14,8, 58
TOPRAN, Piekares šķērssvira, Priekšējais tilts pa labi, ar gumijas buksi,ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi,ar balst-/virzošo šarnīru
JP GROUP, Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,priekšā,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,priekšā,Priekšējais tilts pa kreisi,Priekšējais tilts pa labi,priekšā
TEDGUM, Priekšējais tilts,no abām pusēm,Priekšējais tilts,no abām pusēm
FEBI BILSTEIN, Priekšējais tilts pa kreisi,apakšā,priekšā,Priekšējais tilts pa labi,Priekšējais tilts pa kreisi,apakšā,priekšā,Priekšējais tilts pa labi,Priekšējais tilts pa kreisi,apakšā,priekšā,Priekšējais tilts pa labi,Priekšējais tilts pa kreisi,apakš
SASIC, Priekšējais tilts,priekšā,apakšā,Priekšējais tilts,priekšā,apakšā,Priekšējais tilts,priekšā,apakšā, 18, 55
SASIC, Priekšējais tilts,aizmugurē,apakšā,Priekšējais tilts,aizmugurē,apakšā,Priekšējais tilts,aizmugurē,apakšā, 14, 58
A.B.S., 18, M16X1,5 RHT, Tērauds, Piekares šķērssvira, ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi,ar balst-/virzošo šarnīru,ar gumijas buksi
NK, Piekares šķērssvira, 5,38, 10
MAXGEAR, Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,aizmugurē,Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,aizmugurē,Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,aizmugurē,Priekšējais tilts,apakšā,no abām pusēm,aizmugurē
CORTECO, Priekšējais tilts,pa labi,Priekšējais tilts,pa labi, Piekares šķērssvira
ASHIKA, 16x1,5, 15, priekšā pa labi, 92